Szanowny Pacjencie,

Zgodnie z zasadami zachowania jak najwyższego poziomu świadczonych usług, opartymi na treściach zawartych w standardach jakości, Laboratorium Centralne informuje, że każdemu Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia skargi/ reklamacji.

Skarga/ reklamacja wymaga formy pisemnej. Stosowny formularz dostępny jest na stronie internetowej szpitala oraz w szpitalnym Punkcie Pobrań:

Jednocześnie informujemy, że skarga/ reklamacja może być złożona w każdej chwili w trakcie realizacji zlecenia i maksymalnie do 14 dni roboczych od zakończenia realizacji zlecenia (za zakończenie realizacji zlecenia przyjmuje się datę wystawienia wyniku z badań). Każda skarga/ reklamacja jest rozpatrywana przez Kierownika Laboratorium w terminie 30 dni od daty wpłynięcia druku reklamacyjnego. Pacjent otrzyma pisemną informację o wyniku rozpatrzenia skargi/ reklamacji.

Wzór formularza